Personeel en Organisatie - Procesadviseur Gemeente Amsterdam 17-05-2024

  1. Vacatures Leek
  2. Personeel en Organisatie – Procesadviseur Gemeente Amsterdam 17-05-2024

Werken in Leek

 

Introductie vacature 

Personeel en Organisatie - Procesadviseur (32-36 uur)

Opdrachtnummer 26373 Opdrachtgever Gemeente Amsterdam Datum 17 juni 2024 tot 27 november 2024 Uren per week voor 34 uur per week. Status

Open

Regio Noord-Holland Functie type Beleids- en Adviesdiensten, HRM Sluitingsdatum 24 mei 2024 Verlengingsopties Niet mogelijk

Gemeente Amsterdam

Adres

-

Postcode

-

Amsterdam

Introductie

Voor de Gemeente Amsterdam zijn wij op zoek naar een Personeel en Organisatie - Procesadviseur (32-36 uur).

Opdracht inhoud

Opdrachtomschrijving Als Procesadviseur Keten en Procesregie overzie je het gehele speelveld binnen P&O en begeleid, beschrijf en borg je alle processen binnen Directie P&O.

Werkzaamheden Samen met je stakeholders en collega proces adviseur en/of projectleiders begeleid je de werkvormen die het beste bij het project passen.

Je betrekt hierbij de volledige procesketen, ook als deze over de grenzen van jouw eigen afdeling gaan.

Je denkt mee in hoe de processen zo efficiënt en voorspelbaar mogelijk kunnen zijn en faciliteert sessies t.b.v. procesoptimalisaties, geeft gevraagd en ongevraagd advies als het gaat om het verbeteren van processen en leg je deze vast in het door ons gebruikte systeem Mavim.

Daarnaast ben je in staat om, waar het nodig is, een proces dusdanig visueel te maken met de tot jou beschikbare middelen of systemen.

Organisatie

Gemeentelijke organisatie Met ruim 18.000 collega's zorgen we ervoor dat Amsterdam een aantrekkelijke hoofdstad is en blijft. Waar het fijn is om te wonen, te werken en naar school te gaan. Met ruimte voor ondernemers en bezoekers. Werken voor Amsterdam betekent bijdragen aan iets groots. Aan groei, veiligheid, ontwikkeling, gezondheid. Van de stad, van Amsterdammers. Daarmee geven wij Amsterdam door; aan de toekomst, aan volgende generaties. We willen een goede werkgever zijn die ervoor zorgt dat alle collega's zich gezien en gewaardeerd voelen. We koesteren verschillen tussen collega's, al die verschillen zorgen voor betere resultaten voor onze organisatie én onze stad. Lees meer over de organisatiestructuur van de gemeente Amsterdam.

De opdrachtgever(s) Werken voor Amsterdam betekent werken voor ruim 850.000 Amsterdammers. We zorgen ervoor dat Amsterdam een aantrekkelijke hoofdstad is en blijft. Waar het fijn is om te wonen, te werken en naar school te gaan. Met ruimte voor ondernemers en bezoekers. Werken voor Amsterdam doen we met zo'n 19.000 verschillende collega's. Die zichzelf steeds weer uitdagen en zich ontwikkelen, om samen met de Amsterdammers het beste voor de stad te doen. Samen, met trots en vooral met hart voor de stad.

Directie Personeel en Organisatie is de business partner van directies en management in de lijnafdelingen van de gemeente Amsterdam. Zij ondersteunen en adviseren de directies en het management bij hun opgave voor de stad. Onze bekwame, innovatieve en gedreven collega's zetten zich met de juiste en kwalitatief goede P&O-dienstverlening in op thema's als: Werving en selectie, Leren, ontwikkelen en inzet van talent, Werkgeverschap en arbeidsvoorwaarden en Personeelstaken.

Met ongeveer 130 collega's is de Afdeling Processen, Informatie en Diensten (PID) een betrouwbare partner voor de P&O-organisatie. PID voert uit, adviseert en signaleert. PID bewaakt de kwaliteit van de P&O-processen en systemen, voorziet in de uitvoering van en informatie over de personeels- en salarisadministratie inclusief specifieke uitkeringen, pensioenen en voorzieningen en levert diensten voor de hele P&O kolom, waaronder contractmanagement, regie op ketenprocessen, P&O-data & control en advies en ondersteuning medezeggenschap. Met als doel optimaal aan te sluiten bij de behoeften van onze diverse collega's van de Gemeente Amsterdam. We doen dit in samenhang met de andere afdelingen van P&O.

Er zijn 3 teams:

  • Team Backoffice
  • Team Frontoffice
  • Team Keten & Procesregie

De komende jaren ontwikkelt PID zich verder naar een afdeling die P&O-besluitvorming optimaal ondersteunt met data-analyse en -advies én waakt over de kwaliteit van P&O-dienstverlening met control en regie op de ketenprocessen.

Competenties

  • Je beschikt over omgevingsbewustzijn;
  • Je kan goed samenwerken;
  • Je bet besluitvaardig;
  • Je neemt initiatief;
  • Je beschikt over resultaatgerichtheid;
  • Je beschikt over creativiteit.

Eisen en wensen

  1. Je hebt in de afgelopen 2 jaar geen ambtelijke aanstelling gehad bij de gemeente Amsterdam;
  2. Je geeft in max 1A4 aan waarom jij de meest geschikte kandidaat bent;
  3. Je beschikt over een MBO+/HBO/WO werk- en denkniveau;
  4. Je hebt aantoonbare ervaring met projectmanagement/PRINCE2, Lean management en Agile werkwijzen;
  5. Je hebt ervaring met het gebruiken van meerdere werkvormen om samenwerking te stimuleren (zoals Appreciative Inquiry of Deep Democracy);
  6. Je hebt bij voorkeur ervaring met projecten op het gebied van HR processen en EHRM;
  7. Je hebt bij voorkeur ervaring in een overheidsorganisatie;
  8. Je hebt bij voorkeur ervaring met stakeholdermanagement.

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via of of vul het contact formulier in.

Deze opdracht is een niet specifieke zzp opdracht. Informeer naar de mogelijkheden.
De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Voor de periode van de opdracht gaan wij met u een tijdelijk dienstverband aan. Salarisindicatie € 4.400 tot maximaal € 6.100 bruto per maand op basis van 1 FTE. (afhankelijk van leeftijd en ervaring).

Algemene gegevens:

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelHr Adviseur
Indicatie salaris (min – max]6100 – 6100
OpleidingsniveauHBO
Aantal uren (min – max)32 – 36
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractTijdelijk
BrancheAfval en milieu
LocatieAmsterdam, Noord-Holland,Nederland
Soliciteer directhttps://mijn.jong-en-ko.nl/zoeken/opdrachten/26373

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitleek.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Leek en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.