Arboned Verzekerd Arnhem is op zoek naar een Casemanager Verzuim & Preventie Als casemanager verzuim & preventie draag je bij aan onze missie om werkenden in Nederland gezond, gemotiveerd en competent aan het werk te houden. Dit doe je door het proces rondom verzuim te begeleiden en in gesprek te gaan en blijven met betrokken partijen: medewerkers, werkgevers (mkb bedrijven), bedrijfsartsen en verzekeraars. Op deze manier zorg je er voor dat verzuimende medewerkers verantwoord en duurzaam weer aan het werk kunnen. Hoe ga je #meerbetekenen als casemanager bij ArboNed In deze functie voer jij de regie op het verzuimproces, vandaar ook dat we de functie intern procesregisseur noemen. Je adviseert werkgevers en hun medewerkers bij het vormgeven van re-integratietrajecten op basis van adviezen van de bedrijfsarts. Je gaat altijd voor een zo goed mogelijk re-integratieresultaat, passend bij de werkgever en de medewerker. In deze functie werk je nauw samen met een externe casemanager. Dit maakt deze functie geschikt voor een beginnend casemanager. Bij ArboNed werken we voornamelijk met mkb bedrijven, van de bakker op de hoek tot een internationaal bekende distilleerderij. Verzuim en preventie staan niet altijd hoog op de to-do-lijst van mkb bedrijven, maar dankzij jouw persoonlijke aanpak raken zij toch overtuigd van het belang. Doordat je een eigen caseload hebt, heb je vaste werkgevers die vertrouwen op jouw kennis en kunde. Er komt veel kijken bij verzuim en juist daarom ben je van grote betekenis voor zowel de werkgevers als de medewerker. Het gaat om werkgevers met een verzuimverzekering, wat betekent dat je ook met de verzekeraars contact onderhoudt. Dankzij je flair én expertise schakel je probleemloos tussen werkgever, medewerker en verzekeraar. Je doet je werk grotendeels telefonisch, vanaf of kantoor in Arnhem of vanuit je goed ingerichte thuiswerkplek. Daarnaast vinden we het belangrijk dat je regelmatig er op uit gaat om een dagje te werken op een van onze groepspraktijken om bedrijfsartsen en werkgevers te ontmoeten. Uiteraard zorg je voor goede verslaglegging van al je gesprekken in de betreffende dossiers. Met wie ga je #meerbetekenen in Arnhem Om te beginnen word je natuurlijk onderdeel van ons team van casemanagers in Arnhem, waarmee je regelmatig op kantoor werkt. Binnen het team ben je verantwoordelijk voor een eigen portefeuille aan werkgevers. De bedrijfsarts is altijd eindverantwoordelijk voor een verzuimdossier, maar jij neemt taken over en werkt, zoals we dat noemen, in taakdelegatie. Voor een optimale samenwerking heb je veel contact met collega’s en externe partijen. Hierbij moet je uiteraard denken aan bedrijfsartsen, werkgevers en hun medewerkers, maar ook aan arbeidsdeskundigen, een bedrijfsmaatschappelijk werker, verzekeraars en interventiepartijen. Wat is écht leuk aan deze baan Dit is een zeer zelfstandige functie, waarin je meerdere dossiers beheert. Je krijgt bij ons de kans om het casemanagement-vak van a tot z eigen te maken, mede dankzij een uitgebreid programma met trainingen over verschillende relevante onderwerpen. Daarnaast is er ruimte voor eigen initiatieven en (persoonlijke) groei. Op termijn kan je je binnen ArboNed verder ontwikkelen, zowel verdiepend als verbredend. Tot slot ga je werken in een team van professionele en gedreven collega’s in een informele werkomgeving. Is er ook iets minder leuk Eerlijk en transparant, daar houden we van. Dus ook nu. We vragen best wat zelfstandigheid van je, ook in het beheersen van je caseload. Daar moet je van houden. Daarnaast is er veel ruimte voor eigen initiatieven, maar het moet wel bij je passen en hier moet je zelf proactief in zijn. Wat neem je mee We zijn op zoek naar iemand die werkgevers proactief ondersteunt en adviseert. Dit doe je met een mensgerichte, maar ook zakelijke instelling. Je bent bewust en toekomstgericht, zowel naar je collega’s als werkgevers. Intern sta je klaar voor het team en vind je teamontwikkeling belangrijk. En verder: Wat krijg je van ons ArboNed is onderdeel van HumanTotalCare. De merken van HumanTotalCare – met in totaal 2.000 collega’s – hebben één gezamenlijk doel: een gezond, gemotiveerd en competent werkend Nederland. Die missie dragen wij intern natuurlijk ook uit. Het team waar je in terecht komt kenmerkt zich als innovatief en analytisch. En we bieden ook: Je sollicitatie Ben je enthousiast geworden naar aanleiding van deze vacature? Laat dan je CV en motivatiebrief achter via de sollicitatieknop. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
onbekend
Functietitel | Casemanager Ziektewet |
Indicatie salaris (min – max] | 2800 – 3100 |
Opleidingsniveau | HBO |
Aantal uren (min – max) | 28 – 40 |
Contactgegevens | onbekend , onbekend onbekend |
Type contract | Vast |
Branche | Gezondheidszorg/Welzijn |
Locatie | Arnhem, Gelderland,Nederland |
Soliciteer direct | https://link.inhroffice.com/0325f42b-2cc4-498a-97e4-69b7316d784e |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuitleek.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Leek en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.