Medewerker Telefonie Servicepunt Olympia 14-11-2023

  1. Vacatures Leek
  2. Medewerker Telefonie Servicepunt Olympia 14-11-2023

Werken in Leek

 

Introductie vacature 

In de functie van allround medewerker 1e lijn Telefonie bij Het Servicepunt kom je het team 1e lijn Telefonie en Online versterken. Het Servicepunt is een dienstverlenende en flexibele organisatie. Je handelt op klantgerichte en dienstverlenende wijze telefoongesprekken en online meldingen af. In overleg zou je (bijvoorbeeld op piekmomenten) ook ingezet zou kunnen worden bij de balie. Op dit moment zoeken we iemand voor 24 uur en iemand voor 36 uur. 

Dit doe je op een gemiddelde werkdag: 

  • Je bent werkzaam voor de telefoon of online;
  • Je bent het eerste contactpunt van de collega in de stad en daarmee het visitekaartje van Het Servicepunt;
  • Je werk je op klantvriendelijke wijze;
  • Je weet de vraag of melding van de klant (collega in de stad) om te zetten in een goede analyse/ diagnose en biedt de juiste (maatwerk)oplossing of je zet door naar de tweede lijn;
  • Je maakt onderdeel uit van een team, waarbij je elkaars werk en de bedrijfsmiddelen controleert;
  • Je werkt vanuit een kennisbank, zodat de collega in de stad steeds op een uniforme manier wordt geholpen. Als een kennisitem niet voorkomt in de kennisbank, dan maak je daar melding van zodat dit item kan worden toegevoegd;
  • Je zet de signalen door die je ontvangt om in concrete input voor verbetervoorstellen om de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen.

Vacature eisen

Voor deze functie Allround medewerker 1e lijn Telefonie bij Het Servicepunt beschik je over:

  • MBO met ervaring in het werkveld (eis)
  • Aanvullende opleidingen m.b.t. specifieke product- en dienstverlening (pre)
  • Ervaring binnen het werkveld en met dienstverlening (eis)
  • Ervaring met en kennis van administratief werk (eis)
  • Ervaring met en kennis van mobiele apparaten zoals laptops (Windows & Mac), tablets (Android & iPad) en smartphones (Android & iPhone). Kennis van ICT is niet per se nodig maar affiniteit met en interesse in ICT wel (pre)
  • Ervaring met het registratiesysteem Topdesk, Microsoft 365 (op Mac & iPad) en Microsoft Teams (pre)
  • Flexibele inzetbaarheid van maandag t/m vrijdag (men kan ingeroosterd worden) tussen 7.30 en 18.00 uur (harde eis)

Aan competenties breng je mee:

  • Oordeelsvorming: Komt op basis van informatie en analyse van een gegeven situatie tot een weloverwogen en realistisch oordeel.
  • Snelheid van begrip: Kan nieuwe informatie of gebeurtenissen snel bevatten; kan zich vlot oriënteren in een onbekende omgeving.
  • Klantgerichtheid: Speelt in op de wensen en behoeften van de klant.
  • Resultaatgerichtheid: Concrete doelen als uitgangspunt nemen voor het eigen gedrag en hieraan vasthouden totdat het doel bereikt is.
  • Stressbestendig: Blijft effectief werken onder druk, bij tegenslag en/of in een hectische omgeving.
  • Relatiebeheer: Bouwt persoonlijke relaties op met klanten en andere contactpersonen, onderhoudt en benut ze.


Arbeidsvoorwaarden
  • Een fulltime baan van 24 of 36 uur per week;
  • Een salaris van minimaal €2878,- en maximaal €3411,- bruto per maand op basis van 36 uur, afhankelijk van relevante opleiding en werkervaring;
  • Een uitzendcontract tot half februari 2024 of eind juni 2024 mét een mogelijkheid op verlenging!
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Een team met gezellige en ambitieuze collega’s in een maatschappelijke organisatie.
  • Een reiskostenvergoeding van 0,21 cent per kilometer met een max van €4,50 (enkele reis) met de auto en volledige reiskostenvergoeding met het openbaar vervoer;
  • Thuiswerkvergoeding van € 3,- per dag;
  • Vanaf je 21e bouw je meteen pensioen op en vanaf je 18e na 8 weken;
  • 8% procent vakantiegeld;
  • Eindejaarsuitkering (dertiende maand);
  • Olympia heeft voor iedereen voor scholingsbudget. Wij bieden iedereen een scholingsgesprek aan waarin we samen kijken naar jouw ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden.

De gemeente Amsterdam is een gastvrije werkgever voor iedereen met een hart voor Amsterdam. De gemeente wil een werkgever zijn waar iedereen welkom is en waar de medewerkers echt een afspiegeling zijn van de samenleving. De gemeente kijkt niet naar wat je niet kan, maar vooral naar wat je wel kan en waar je talenten liggen. We nodigen daarom iedereen die een steentje wil bijdragen aan het prachtige Amsterdam van harte uit om te solliciteren.

Deze vacature is in beheer van Julia, voor vragen kun je mailen naar j.heinen@olympia.nl

 

FunctietitelMedewerker Servicepunt
Indicatie salaris (min – max]4052 – 4052
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)24 – 24
Contactgegevensj.heinen@werk.olympia.nl , 020 489 26 34 https://568.olympia.nl
Type contractTijdelijk
BrancheOverheid/Non-profit
LocatieAmsterdam, Noord-Holland,Nederland
Soliciteer directhttps://easyapply.jobs/r/MiWhalM20NeopM1Gi34T

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitleek.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Leek en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.