Medewerker Frontoffice Burgerzaken Gemeente Neder-Betuwe 13-05-2024

  1. Vacatures Leek
  2. Medewerker Frontoffice Burgerzaken Gemeente Neder-Betuwe 13-05-2024

Werken in Leek

 

Introductie vacature 

Logo van Gemeente Neder Betuwe

Medewerker frontoffice burgerzaken (20 uur per week)

Locatie: Opheusden

Ingangsdatum: 13 mei, 2024

De gemeente Neder-Betuwe is in ontwikkeling! De ontwikkeling van de gemeente betekent ook grote ambities op het gebied van dienstverlening. Wil jij een directe bijdrage leveren aan de dienstverlening van onze burgers? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als medewerker frontoffice burgerzaken ben je een vraagbaak voor de interne en externe klant op het gebied van burgerzaken. Je houdt je o.a. bezig met:

  • het behandelen van aanvragen voor reisdocumenten, rijbewijzen en verklaringen omtrent gedrag;
  • het verrichten van adresonderzoek;
  • het verstrekken van inlichtingen en uittreksels uit het BRP (Basisregistratie Personen) en in behandeling nemen van de aangifte verhuizingen;
  • het verrichten van werkzaamheden als ambtenaar burgerlijke stand zoals o.a. het voltrekken van gratis huwelijken;
  • het verwerken van aangiftes geboorten en overlijden;
  • het verwerken van de meldingen m.b.t. het begraven.

In dit werk ben je actief en altijd in contact met burgers en collega's. Samen met je collega's werk je aan het professionaliseren van een goede dienstverlening binnen een veranderende en complexe samenleving.

Wat bieden wij jou?

  • Een salaris in schaal 7 (max € 3.784,- per maand op basis van 36 uur); afhankelijk van opleiding en ervaring kan inschaling plaatsvinden in aanloopschaal 6.
  • Op basis van roostering binnen de gemeentewinkel de mogelijkheid tot flexibele werktijden.
  • 27 verlofdagen per jaar (en de mogelijkheid tot het bijkopen van 26 dagen extra verlof), verlofsparen voor later en een aantrekkelijke ouderschapsverlofregeling.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden (pensioenregeling bij ABP, een Individueel Keuzebudget van 17,05% van het salaris, een reiskosten- en thuiswerkvergoeding, laptop en/of telefoon en de mogelijkheid fiscaal € 500,- uit te ruilen voor bijvoorbeeld fiets/tablet/sport).
  • Ruimte en vrijheid voor inbreng en eigen ideeën! Onze lijnen zijn kort en initiatieven waarderen wij.
  • Ruim aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling; denk hierbij aan ontwikkelgesprekken en investeren in jouw vakkennis, vitaliteit en verandervermogen.
  • Een contract van een jaar met uitzicht op vast dienstverband.

Wie zoeken wij?

Jij vindt klantgerichtheid vanzelfsprekend en houdt van handelen. Liefst heb je ervaring met de gemeentelijke organisatie en producten en diensten van Burgerzaken. Daarnaast:

  • heb je een representatieve uitstraling, sta je stevig in je schoenen en weet je de klant optimaal te helpen;
  • heb je goede communicatieve vaardigheden, werk je nauwkeurig en ben je flexibel;
  • ben je een teamspeler;
  • ben je in het bezit van een specifieke vakopleiding (NVVB, Burgerzaken);
  • heb je minimaal Mbo werk- en denkniveau;
  • ben je bereid wekelijks op donderdagavond en de vrijdagochtend te werken. De overige werktijden stemmen we in onderling overleg vast.

Wie zijn wij?

Bij gemeente Neder-Betuwe werken ruim 170 medewerkers voor de ruim 25.500 inwoners van onze zes dorpen. Doordat we een kleine organisatie zijn, is er ruimte voor jouw eigen inbreng en creativiteit en is er aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling. We nemen de mening van medewerkers uiteraard serieus en geven onze collega's een hoge mate van zelfstandigheid in het werk. De omgang is informeel en wij houden van samenwerken. We spannen ons in voor een gezond en aangenaam werkklimaat en we vinden plezier op de werkvloer belangrijk. Kijk ook eens op www.nederbetuwe.nl/werken-bij voor video's over de organisatie en ervaringen van onze collega's.

Het team frontoffice burgerzaken is een team binnen de afdeling Gemeentewinkel waar burgerzaken (Frontoffice en Backoffice) en het Klant Contact Centrum (KCC) nauw samenwerken om onze burgers optimaal te helpen. Wat ons team is dat we hét gezicht voor de burger zijn en daarmee maken we direct impact. Je hebt veel eigenaarschap over jouw werkzaamheden en collega's denken graag met je mee.

Hoe solliciteer je?

Ben jij onze nieuwe collega? Stuur dan via de sollicitatiebutton jouw cv en motivatiebrief t.a.v. , team P&O.

Bij onze gemeente vinden we het fijn snel te kunnen schakelen. Hierop aansluitend volgt eventueel een formele gespreksronde. We hanteren daarom geen formele sluitingstermijn voor deze vacature.

Vragen over de procedure: Margot van Schaijk, team P&O )
Vragen over de functie: Johan Tollenaar, adjunct manager Bedrijfsvoering )

Contact met de gemeente

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelMedewerker Burgerzaken
Indicatie salaris (min – max]3784 – 3784
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)20 – 20
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheOverheid/Non-profit
LocatieOpheusden, Gelderland,Nederland
Soliciteer directhttps://www.nederbetuwe.nl/werken-bij/vacatures/vacature/medewerker-frontoffice-burgerzaken-20-uur-per-week-104

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitleek.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Leek en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.