Managementondersteuner Olympia 08-11-2023

  1. Vacatures Leek
  2. Managementondersteuner Olympia 08-11-2023

Werken in Leek

 

Introductie vacature 

Je bent de steun en toeverlaat van de directie, staat stevig in je schoenen, bent flexibel en kunt snel schakelen als er ad hoc iets geregeld moet worden. Je bent veelzijdig omdat je zowel organisatorische, coördinerende als uitvoerende taken hebt. Een deel van deze taken voer je zelfstandig uit, maar vaak werk je ook samen met jouw directe collega van het directiesecretariaat of met andere afdelingen binnen het PMB.
Voor het directiesecretariaat zijn wij op zoek naar twee managementondersteuners voor 36 uur per week. De directie bestaat uit één algemeen directeur en 3 adjuncten. Er zijn 2 managementondersteuners werkzaam op het directiesecretariaat. De locatie waaruit gewerkt gaat worden is bij het projectmanagementbureau aan de Weesperstraat 432.

Dit doe je op een gemiddelde werkdag:

  • Beheren van de planning en agenda van de directeur;
  •  Verzorgen van inkomende en uitgaande (mail)correspondentie;
  • Plannen en voorbereiden van gesprekken en vergaderingen en zorgen dat de juiste stukken verzameld worden;
  • Notuleren van directie- en teamoverleggen in voorkomende gevallen en het opvolgen van daaruit voortvloeiende acties;
  • Plannen en organiseren van bijeenkomsten en evenementen;
  •  Allerlei administratieve taken, bijvoorbeeld digitale archivering of het maken van een Powerpoint presentatie.


Vacature eisen

Voor deze functie Managementondersteuner directie projectmanagementbureau beschik je over:

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring als bijvoorbeeld managementondersteuner, managementassistent, secretarieel medewerker, secretaresse of vergelijkbaar;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met MS Office (Outlook, Word en PowerPoint);
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring bij een gemeente op een directiesecretariaat;
  • Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met officemanagement en ondersteuning van de senior projectmanager;
  • Bij voorkeur heb je minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met gebiedsontwikkeling en de gemeente Amsterdam.
  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO 4 diploma (managementondersteuner, directiesecretaresse of b.v. Schoevers).
  • Communicatieve teamspeler, collegiaal, open, humor en affiniteit met de gemeente Amsterdam zijn verder belangrijke eigenschappen!

Aan competenties breng je mee:

  •  Plannen: Plant en coördineert activiteiten efficiënt om doelstellingen te behalen binnen een gegeven tijdsbestek, waarbij de middelen optimaal worden benut.
  •  Omgevingsbewustzijn: Laat blijken goed geïnformeerd te zijn over vakinhoudelijke, organisatorische, maatschappelijke, politieke ontwikkelingen of andere omgevingsfactoren en weet deze effectief te benutten voor de eigen functie of organisatie.
  • Klantgerichtheid: Speelt in op de wensen en behoeften van de klant.
  •  Samenwerken: Levert een constructieve bijdrage aan een gezamenlijk resultaat, in het bijzonder aan de sfeer en de relaties binnen de groep of het team.
  •  Stressbestendig: Blijft effectief werken onder druk, bij tegenslag en/of in een hectische omgeving.
  • Verantwoordelijkheid: Is aanspreekbaar op eigen handelen en/of dat van anderen en neemt de consequenties.


Arbeidsvoorwaarden
  • Een fulltime/parttime baan van 36 uur per week;
  • Een salaris van minimaal €2878,- en maximaal €4052,- bruto per maand op basis van 36 uur, afhankelijk van relevante opleiding en werkervaring;
  • Een uitzendcontract van 1 jaar met de mogelijkheid tot verlenging;
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Een team met gezellige en ambitieuze collega’s in een maatschappelijke organisatie.
  • Een reiskostenvergoeding van €0,10 per kilometer met een max van €4,50 (enkele reis);
  • Thuiswerkvergoeding van €3,- per dag;
  • Vanaf je 21e bouw je meteen pensioen op en vanaf je 18e na 8 weken;
  • 8% procent vakantiegeld;
  • Eindejaarsuitkering (dertiende maand);
  • Olympia heeft voor iedereen voor scholingsbudget. Wij bieden iedereen een scholingsgesprek aan waarin we samen kijken naar jouw ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden.

De gemeente Amsterdam is een gastvrije werkgever voor iedereen met een hart voor Amsterdam. De gemeente wil een werkgever zijn waar iedereen welkom is en waar de medewerkers echt een afspiegeling zijn van de samenleving. De gemeente kijkt niet naar wat je niet kan, maar vooral naar wat je wel kan en waar je talenten liggen. We nodigen daarom iedereen die een steentje wil bijdragen aan het prachtige Amsterdam van harte uit om te solliciteren.

Deze vacature is in beheer van Sjoerd voor vragen kun je mailen naar sjoerd.devries@olympia.nl

 

FunctietitelManagement Assistent
Indicatie salaris (min – max]4052 – 4052
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)36 – 36
Contactgegevenssjoerd.devries@werk.olympia.nl , 020 489 26 34 https://568.olympia.nl
Type contractTijdelijk
BrancheOverheid/Non-profit
LocatieAmsterdam, Noord-Holland,Nederland
Soliciteer directhttps://easyapply.jobs/r/1jTEOx130Ke6614wkLud

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitleek.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Leek en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.