Managementassistent GGD Zeeland 13-05-2024

  1. Vacatures Leek
  2. Managementassistent GGD Zeeland 13-05-2024

Werken in Leek

 

Introductie vacature 

De Inkooporganisatie Zeeland is verantwoordelijk voor de inkoop van jeugdhulp voor de dertien Zeeuwse gemeenten. De kerntaken zijn het inkopen van jeugdhulp, het contractbeheer, het voeren van een financiële administratie en het monitoren en beheren van het Zeeuwse jeugdhulpbudget. Er zijn op dit moment contracten met ruim honderd aanbieders. De organisatie is onderdeel van de Gemeenschappelijke Regeling GGD Zeeland.

Ben jij een enthousiaste managementassistent op zoek naar uitdaging en volop ontwikkelingen? Ben je een teamplayer en wil je meewerken aan de verdere professionalsering van de inkooporganisatie? Herken je jezelf in de functiebeschrijving, en ben jij iemand die snel kan schakelen met hands-on mentaliteit? De Inkooporganisatie Jeugdhulp Zeeland (IJZ), dat bestaat uit ca. 15 fte, zoekt een ervaren en gedreven

Managementassistent

20 tot 24 uur per week

per 1 september 2024

De kerntaken van IJZ zijn het inkopen van jeugdhulp, het contractbeheer, het voeren van een financiële administratie en het monitoren en beheren van de het Zeeuwse jeugdhulpbudget. Er zijn op dit moment contracten met ruim 200 aanbieders. Het totale jeugdhulpbudget bedraagt ongeveer € 170 mln.

Wat ga je doen?

Naast het werk als managementassistent bouw je samen met je collega's aan de verdere ontwikkeling van de Inkooporganisatie Jeugdhulp Zeeland.

Kerntaken
Het ondersteunen van directeur Jeugdhulp en controller door:
· Secretariële ondersteuning
· Agendabeheer
· Plannen, voorbereiden en verslagleggen van vergaderingen/overleggen
· Opvolging en bewaking van gemaakte afspraken
· Plannen en organiseren (voorlichtings) bijeenkomsten
· Afhandelen telefoon, mail(boxen), post
· Verzorgen mailingen
· Opstellen/afhandelen brieven
· Corrigeren/redigeren teksten
· Archiefwerkzaamheden
· Overige kantoorwerkzaamheden

Wie zoeken wij?

· Je hebt MBO werk- en denkniveau met kennis van en ervaring met secretariaatswerkzaamheden, ook op bestuurlijk niveau
· Je bent accuraat, werkt nauwgezet, zelfstandig, dienstverlenend en denkt in oplossingen;
· Je bent representatief, je bent leergierig en je hebt ook nog goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk);
· Je hebt kennis en ervaring met Microsoft Office pakketten, digitale vergader- en archiefsystemen
· Je hebt interesse in contract leveranciersmanagement, administratieve en financiële processen;
· Je hebt affiniteit met jeugdhulp.

In wat voor team kom je te werken?

Je komt te werken bij de GGD in het bedrijfsonderdeel Inkooporganisatie Jeugdhulp Zeeland (IJZ), een team met ervaren collega's die elkaar ondersteunen en uitdagen.


Wat bieden wij?

Werken bij de GGD betekent werken in een veranderende organisatie met een informele sfeer en respect voor elkaar. We vinden aandacht voor veilig en gezond werken belangrijk, maar ook werkplezier en zelfontwikkeling. Er zijn volop ontwikkelmogelijkheden waarmee je kunt werken aan jouw persoonlijke groei als professional. Zo maken we samen onze ambities waar.

En verder…
• Bedraagt het salaris (afhankelijk van jouw opleiding en ervaring) maximaal € 3.481 (einde schaal 6) bruto per maand bij een fulltime dienstverband, volgens de cao SGO (peildatum 1 januari 2024).
• Zal de aanstelling in eerste instantie zijn voor de duur van een jaar met de intentie deze te verlengen voor onbepaalde tijd.
• Bieden we jou een uitdagende baan voor 24 uur per week, te verdelen over 5 dagen per week en een hybride thuiswerkbeleid, ter bevordering van jouw werk-privébalans. Jouw standplaats is Goes.
• Krijg je een eigentijds arbeidsvoorwaardenpakket met een vrij besteedbaar Individueel Keuze Budget bovenop je loon. Het betreft een percentage van 17,05% van je jaarsalaris. Je bepaalt zelf hoe en wanneer je dit budget besteedt, bijvoorbeeld voor het uitbetalen als extra salaris, uitruilen van reiskostenvergoeding woon-werkverkeer of uitruilen van een sportschoolabonnement.
De GGD kent geen vergoeding voor woon- werkverkeer. Wel is er de mogelijkheid gebruik te maken van de uitruilregeling vergoeding woon- werkverkeer via het IKB.
Aanstelling vindt plaats onder voorbehoud van het aanleveren van een VOG.

Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Neem dan contact op met Christiaan Soethout (directeur) via telefoonnummer . Heb je algemene vragen of vragen over de procedure? Neem dan contact op met afdeling HRM via telefoonnummer of .

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelManagement Assistent
Indicatie salaris (min – max]3481 – 3481
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)20 – 24
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheJuridische dienstverlening
LocatieGoes, Zeeland,Nederland
Soliciteer directhttps://werkenbij.ggdzeeland.nl/vacaturebeschrijving-inkooporganisatie-jeugdhulp-zeeland/managementassistent-e

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitleek.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Leek en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.