Afdeling Customer Support Zwolle Fulltime Wij zijn trots op een klantbeoordeling van 9,3 door meer dan 100.000 klanten! Bij Zonneplan, marktleider op het gebied van zonnepanelen en thuisbatterijen in de consumentenmarkt, zijn we toonaangevend in de energietransitie alles transparant te maken te maken. Naast onze zonnepanelen en thuisbatterijen bieden we ook laadpalen en dynamische energieoplossingen aan een breed klantenbestand. Hoewel we hoge waarderingen ontvangen, blijven we ons focussen op de beste klantervaring en staan we altijd klaar om vragen van klanten te beantwoorden. Een groot deel van onze klantvragen wordt geautomatiseerd afgehandeld, maar ons customer support team behandelt nog steeds ongeveer 250 tickets per dag. Ben jij de lead customer support die ons team naar een hoger niveau tilt? Jouw rol Bij ons staat een uitstekende klantervaring centraal. Het klantcontact begint bij de verkoop, maar de afdeling klantenservice speelt een cruciale rol in de klanttevredenheid. We hebben recent een van de beste AI-chatbots, Kiki, ontwikkeld die een groot aantal klantvragen afhandelt. Dit gaat nooit ten koste van de klantervaring, vandaar dat we gekozen hebben voor een benadering waarbij technologie en persoonlijk contact hand in hand gaan. Onze klantenservice is verantwoordelijk voor alle vragen vanaf het moment dat iemand klant wordt. Als Lead Customer Support ontwikkel je het team en bouw je aan een datagedreven, lange termijnvisie voor de afdeling. Je bereidt het team voor op nieuwe klantvragen en producten en de verwachtingen die daarbij horen. Je helpt de afdeling verder te ontwikkelen en geeft vorm aan jouw strategische visie en ideeën waarbij automatisering altijd een rol zal spelen. Wat je gaat doen Wat we van jou verwachten Wat wij bieden Werken bij Zonneplan betekent deel uitmaken van een IT- en data-gedreven organisatie met een focus op de klant en een passie voor duurzame ontwikkelingen. We dagen onze mensen uit om net dat stapje extra te zetten. We zijn innovatief waar mogelijk en altijd persoonlijk. Voor jou betekent dit: Solliciteren of heb je vragen over de vacature voor Lead customer support? Neem contact op met via 088 020 3012 of mail naar
onbekend
Functietitel | Customer Service Manager |
Indicatie salaris (min – max] | onbekend – onbekend |
Opleidingsniveau | WO |
Aantal uren (min – max) | 1 – 40 |
Contactgegevens | onbekend , onbekend onbekend |
Type contract | Vast |
Branche | Accountancy |
Locatie | Zwolle, Overijssel,Nederland |
Soliciteer direct | https://werkenbijzonneplan.nl/vacatures/lead-customer-support?id=de34175bd5141d1187ca87d11a6b2308 |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuitleek.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Leek en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.