HR Office Manager Neways Electronics International 16-05-2024

  1. Vacatures Leek
  2. HR Office Manager Neways Electronics International 16-05-2024

Werken in Leek

 

Introductie vacature 

HR office manager

Nederland,

HR office manager

Ben je een organisatietalent en krijg je energie van het ontzorgen en alles soepel en efficiënt laten verlopen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als HR office manager ben jij de spil van ons dynamische HR-team waarbij je aanspreekpunt bent, faciliteert en ontzorgt. Daarnaast organiseer je van A tot Z in- externe events op HR gebied.

Een afwisselende baan in de hightech waarbij je bijdraagt aan de ambities van Neways met internationale impact. Ben jij in voor deze afwisselende en dynamische baan?

Solliciteer dan op deze HR office manager -rol en kom ons team versterken.

Samenvatting

Locatie

Nederland,

Opleidingsachtergrond

HBO werk- en denkniveau en een relevante opleidingsachtergrond op het gebied van hospitality management/office management

Functiegebied

HR, Finance and Business support

Op locatie

HR, Finance & Business support

Werkervaring

Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie

Type dienstverband

Fulltime

Zo maak je impact als HR office manager

Als HR Office Manager ben je het visitekaartje van het Neways HR Team. Je bent spin in het web en aanspraakpunt voor interne en externe contacten.

Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes blijft lopen en schakelt door, en op, daar waar nodig. Jouw taken omvatten onder andere:

  1. Organiseren van evenementen voor Talent Acquisition, Learning & Development en diverse managementbijeenkomsten, waarbij je zorgt voor een naadloze uitvoering en een inspirerende ervaring voor alle deelnemers
  2. Beheren van agenda's voor het HR Leadership Team, waarbij je efficiënt plant en prioriteert zodat alle afspraken soepel verlopen.
  3. Coördineren en plannen van de corporate jaarcyclusprocessen zodat mijlpalen en deadlines worden gehaald.
  4. Opzetten en beheren van een gestructureerd HR archief.
  5. Faciliteren van interne communicatie binnen en buiten het HR-team, waarbij je zorgt voor een effectieve uitwisseling van informatie en je een positieve samenwerking bevordert.

In deze functie ben je werkzaam op ons hoofdkantoor in , vlakbij Eindhoven, en werk je samen met CHRO en je collega's van het Corporate HR-Team. Samen gaan we voor het verder professionaliseren van onze organisatie!

Tot je dagelijkse verantwoordelijkheden behoren

  • Agendabeheer van de CHRO en het LT team
  • Plannen en organiseren van bijeenkomsten, events, leerprogramma's, campagnes en diverse bijeenkomsten en projecten
  • Verzorgen van attenties, mailingen en overige communicatie gecombineerd met uiteenlopende office management taken

  • Solliciteer nu

Dit is wat we je bieden

  • Een vast contract o.b.v. een 40-urige werkweek
  • 27 vakantiedagen aangevuld met 13 ADV dagen
  • Goede pensioenregeling, vakantiegeld en een reiskostenvergoeding
  • Een uitdagende informele werkomgeving op een HR afdeling binnen een internationale organisatie
  • Een functie in een team van enthousiaste professionals;
  • Goede coaching en begeleiding in een groeiend bedrijf met oog voor mens en duurzaamheid;
  • Kortom een uitdagende baan waarin je op verschillende niveaus actief zult zijn en een bijdrage levert die er toe doet.

Dit is wat jij het team brengt

  • HBO werk- en denkniveau en een relevante opleidingsachtergrond op het gebied van hospitality management/office management
  • Affiniteit met het HR-vakgebied en gevoel voor en interesse in mensen
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie
  • Zeer goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Duits is een pré
  • Uitstekend kennis van MS Office (Word, Excel en PowerPoint)
  • Ervaring met sociale media en andere digitale kanalen is een sterke pré
  • Je werkt gestructureerd en planmatig en bent een kei in het plannen en organiseren
  • Je bent proactief, denkt mee en kijkt verder
  • Servicegerichtheid en je beschikt over goede communicatieve vaardigheden
  • Je werkt nauwkeurig, hebt goed overzicht en kunt snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden
  • Een teamplayer die net als wij, dat stapje extra wil zetten

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelOffice Manager
Indicatie salaris (min – max]onbekend – onbekend
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)1 – 40
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheIndustrie
LocatieSon en Breugel, Noord-Brabant,Nederland
Soliciteer directhttps://careers.newayselectronics.com/nl/job/hr-office-manager/

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitleek.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Leek en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.