Customer Service Teamlead Keser interim & recruitment 21-11-2023

  1. Vacatures Leek
  2. Customer Service Teamlead Keser interim & recruitment 21-11-2023

Werken in Leek

 

Introductie vacature 

Leuke, aansturende functie bij een internationaal familiebedrijf met duurzaamheid hoog in het vaandel? Laat het ons snel weten!

Over jou
Als Customer Service teamlead ben jij het aanspreekpunt van jouw team bent en ben je verantwoordelijk voor de werkzaamheden die worden verricht. Jij brengt een gezonde dosis enthousiasme en oplossingsgerichtheid mee zodat je een een positieve, can-do attitude in het team motiveert.Naast de rol als teamlead draai jij ook actief mee in het team. Jij staat direct in contact met de klant en zorgt voor dat orders accuraat worden ingevoerd en volgt deze gedurende het proces proactief op. Ook schakel je veel met de operations afdeling, het magazijn en met externe transporteurs. Hiervoor is een positieve, energieke houding nodig. Er valt genoeg te doen op de afdeling dus is het belangrijk dat je gestructureerd werkt en kan de hoofdzaken er uit kan filteren. Verder breng je het volgende mee:

  • Ervaring in een senior of aansturende rol in de Customer Service;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Kennis van SAP (vereist);
  • Kennis van de Nederlandse en Engelse taal (Duits taal is mooi meegenomen);
  • 38 uur per week beschikbaar (36 uur bespreekbaar).

Wat wij bieden
Bij deze internationale organisatie krijg je verantwoordelijkheid en flexibiliteit. Er heerst een open en laagdrempelige bedrijfscultuur en de leuke teamuitjes versterken de samenwerking onderling. Dit bedrijf stelt ontwikkeling op prijs en heeft daarom dus ook mogelijkheden tot relevante opleidingen. Verder kan je als Customer Service Teamlead het volgende verwachten:
  • Een salaris tussen €3500 en €4500 bruto;
  • Een functie voor 38 uur per week;
  • Vrijdag om 15:00 al het weekend inluiden;
  • Hybride werken mogelijk (na inwerking);
  • Goede pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen.

Wat ga jij doen
Je gaat aan de slag als Customer Service Teamlead bij deze organisatie. Wat kan je dan verwachten? Jij draagt bij aan de ontwikkeling en groei van de organisatie met een proactieve, servicegerichte houding. Jij krijgt het volgende takenpakket:
  • Leidinggeven aan en verantwoordelijkheid dragen over een klein Customer Service team;
  • Eerste aanspreekpunt voor klanten en aanspreekpunt voor de operationele afdeling van het hoofdkantoor;
  • Accepteren, verwerken en proactieve opvolging van orders;
  • Contact onderhouden met warehouse en vervoerders;
  • Ondersteuning van de Accountmanagers in de Benelux;
  • Meedenken in verbeteringen van dienstverlening en processen.

Waar ga jij werken
Dit familiebedrijf is al vele jaren de meest toonaangevende internationale bedrijven in hun tak en groeit snel. Bijdragen aan een duurzamere wereld staat hierbij hoog in het vaandel. Er is oog voor het welzijn van de medewerker en aandacht voor ontwikkeling.
Zie jij jezelf hier wel werken, laat ons weten dat je het team aan wil komen sterken!

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelTeamleider Customer Service
Indicatie salaris (min – max]3500 – 4500
OpleidingsniveauHBO
Aantal uren (min – max)40 – 40
Contactgegevensm.bakker@keser.nl , #ERROR! https://www.mmimir.nu/source/1372207
Type contractVast
BrancheHandel/Groothandel
LocatieEindhoven, Noord-Brabant,Nederland
Soliciteer directhttps://www.mmimir.nu/track/1372207

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitleek.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Leek en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.