Allround ICT Medewerker Wie zijn wij Wij zijn een interieurbouwbedrijf, opgericht in 1964 en gevestigd te Strijen, gespecialiseerd in het produceren en inbouwen van exclusieve interieurs voor met name zeer luxe jachten. We opereren in het topsegment van de markt en werken voor gerenommeerde Nederlandse jachtenbouwers en architecten. Met circa 110 vaste medewerkers aangevuld met een ruime flexibele schil werken wij dagelijks aan de realisatie van klant specifieke opdrachten. Nuchtere, loyale, informele en hardwerkende vakmensen die hier graag werken omdat ze binnen hun vakgebied opereren in de 'Champions League', waarbij het uiterste gevergd wordt van hun vakmanschap. Het gebruik van de beste materialen, superieure vakmanschap, nauwkeurige engineering en gedetailleerde ontwerpen staan borg voor de topkwaliteit die wij leveren. Wat ga je doen In deze rol ben je verantwoordelijk voor het algehele beheer van de interne IT-infrastructuur. Het is een veelzijdige functie waarin je ondersteuning biedt op diverse gebieden waaronder softwareapplicaties, kantoorautomatisering, netwerken, servers, hardware, en meer. Samen met je collega's bepaal je je dagelijkse agenda en stel je zelf de prioriteiten vast. Je taken zijn o.a.: Wat vragen wij Je hebt een afgeronde HBO opleiding richting IT. Je hebt al wat ervaring in de ICT en het ontwikkelen en implementeren van ICT beleid. Je hebt ervaring met Windows, Microsoft 365, netwerkbeheer zowel on premise als in de cloud. Je beschikt over sterke probleemoplossende vaardigheden en het vermogen om technische uitdagingen op te lossen. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en een teamspeler mentaliteit. Daarnaast beschik je over een gezonde dosis verantwoordelijkheidsgevoel en ben je resultaatgericht. Relevante werkervaring is een pré, maar ook enthousiaste starters zijn van harte welkom om te reageren. Wat wij bieden Wij bieden een veelzijdige en zelfstandige functie binnen een uitdagende werkomgeving met een prettige werksfeer. Verder kun je rekenen op een marktconform salaris en goede arbeidsvoorwaarden waaronder 24 vakantiedagen en 19 ATV dagen 2 Binnen tien werkdagen krijg je van ons een reactie. We bellen of mailen. Hou je telefoon en e-mail dus goed in de gaten. 3 Klikt het? We ontmoeten je graag persoonlijk (live of digitaal). Je spreekt de manager en collega's. We leren elkaar kennen, stellen elkaar vragen en verkennen de mogelijkheden samen. Het matcht! In het vervolggesprek, met o.a. HR, vragen we je om je CV, diploma's en ID. Soms doen we een referentie check. Daarna kun je een aanbod verwachten. Stel ze gerust. 5 Welkom als nieuwe crafts(wo)man! Je ontvangt je contract en informatie over Struik Interiors. Je onboarding start direct en we nodigen je uit voor de introductiedag.
onbekend
Functietitel | Systeembeheerder |
Indicatie salaris (min – max] | onbekend – onbekend |
Opleidingsniveau | HBO |
Aantal uren (min – max) | 1 – 40 |
Contactgegevens | onbekend , onbekend onbekend |
Type contract | Vast |
Branche | Maritiem |
Locatie | Strijen, Zuid-Holland,Nederland |
Soliciteer direct | https://struikinteriors.nl/nl/vacatures/allround-ict-medewerker/ |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuitleek.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Leek en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.