Administratief Performance Officer Olympia 08-11-2023

  1. Vacatures Leek
  2. Administratief Performance Officer Olympia 08-11-2023

Werken in Leek

 

Introductie vacature 

Als medewerker bij DHL Supply Chain ben je onderdeel van de logistieke processen van de grootste logistieke dienstverlener ter wereld. 

Bij deze functie weet jij via alle kanalen en systemen gegevens te verzamelen en te combineren.
Hierbij zorg jij tijdig voor alle complete en accurate informatie. Hoe ga je dit doen ?

- Je verzamelt en bewerkt diverse informatiestromen;
- Je bent de spin in het web tussen onder andere finance, de operatie en de klant;
- Je zorgt voor een goede planning, en de tijdige aanlevering van de adequate management rapportages;
- Je draait de rapportage met betrekking tot de operationele processen op basis van de Key Performance Indicators  (KPI’s) en de Service Level Agreements (SLA’s)
- Je sluit aan bij diverse overleggen, hierbij ben je een ondersteunende rol voor het management bij het toelichten van de maandelijkse facturatie;
- Je zorgt voor de juiste aanpassingen aan de rapportage tools, zodat deze aansluiten bij de wensen van de klant en het management;
- Je herkent de klant specifieke en/of product specifieke knelpunten binnen de organisatie;
- Je analyseert de verschillende rapportages en geeft op basis van de inhoud advies en draagt hierbij verbeteringen aan.

Vacature eisen

Krijg jij energie van het werken met cijfers, het duiken in gegevens en het analyseren hiervan?

Daarnaast is ook het volgende op jou van toepassing:

- Kennis van database systemen (kennis van Excel is een must).
- Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal.
- MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur met financiële scholing of ervaring in een soortgelijke functie.
- Jij werkt zelfstandig en bent dienstverlenend ingesteld.
- Je hebt een sterk analytisch en cijfermatig inzicht én werkt nauwkeurig.        


Arbeidsvoorwaarden

Als Backoffice Medewerkster bij DHL Supply Chain kun je rekenen op:

- Een salaris tussen € 2.360,- en €3.500,-, afhankelijk van je functierelevante kennis en ervaring.
- Ruimte voor jouw ideeën en initiatieven.
- De mogelijkheid om het werk efficiënter en slimmer aan te pakken.
- Fulltime / parttime mogelijkheden.
- Flexibele werktijden (tussen 07:30 en 17:30 uur).
- De kans om te werken bij een toonaangevende multinational, wat een dynamische en plezierige werkomgeving biedt en volop kansen voor persoonlijke ontwikkeling.

 

FunctietitelAdministratief Medewerker Klantenadministratie
Indicatie salaris (min – max]3466 – 3466
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)40 – 40
Contactgegevensa.sutkovic@werk.olympia.nl , onbekend onbekend
Type contractTijdelijk
BrancheTransport/Opslag/Distributie
LocatieEindhoven, Noord-Brabant,Nederland
Soliciteer directhttps://easyapply.jobs/r/bjTDSAb20KdPmbT7eIj

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitleek.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Leek en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.