Logo Gemeente Utrecht Administratief Ondersteuner Bureau Zelfstandigen Van horecazaken tot kledingwinkels en van evenementen tot markten: geen stad zonder ondernemers! De gemeente Utrecht biedt op meerdere vlakken ondersteuning aan deze ondernemers en jij kan als administratieve ondersteuner hier je steentje aan bijdragen. Wil je weten hoe? Lees snel verder! Dit is je werk Als Administratief Ondersteuner binnen ons team speel je een cruciale rol in het ondersteunen van diverse administratieve processen. Je bent verantwoordelijk voor het accuraat verwerken en beheren van aanvragen binnen zowel binnen het team als naar ons ketenpartners. Je werkt nauw samen met collega's om ervoor te zorgen dat alle administratieve taken efficiënt worden uitgevoerd en deadlines worden gehaald. Concreet zijn dit jouw werkzaamheden: Dit is je werkplek De gemeente Utrecht biedt ruimte aan iedereen. We zien talent als basis en diversiteit als kracht om samen betere resultaten te behalen. We zijn benieuwd naar wie jij bent. Voor jou is er plek bij het team Bureau Zelfstandigen binnen Werk en Inkomen. Werk en Inkomen levert een bijdrage aan de leefbaarheid en sociale samenhang in de stad en richt zich op het vergroten van de bestaanszekerheid van inwoners van Utrecht. We ondersteunen werkzoekenden richting de arbeidsmarkt en het weer meedoen in de maatschappij. Als inwoners tijdelijk geen inkomsten hebben bieden wij financiële ondersteuning en we helpen bij het voorkomen en oplossen van schulden. Hiervoor werken wij veel samen met partners binnen en buiten de gemeentelijke organisatie. Werk en Inkomen is sinds april 2024 tijdelijk gehuisvest in een van de kantoren in Hoog Catharijne: kantoorgebouw Janssoenborch. Hier kun je nog meer genieten van het prachtige uitzicht op de Domtoren. Dit is jouw inbreng Bij de gemeente Utrecht vinden wij het belangrijk dat jij jezelf kan zijn. Daarom zijn wij benieuwd naar wie jij bent. Voor deze vacature is het belangrijk dat jij: Dit bieden we je Bij ons ga je werken aan jouw persoonlijke ontwikkeling, met uitdagende verantwoordelijkheden en in een omgeving met gedreven collega's. Jij gaat niet alleen werken voor de gemeente, maar je zet je in voor de ruim 370.000 inwoners van onze mooie stad. Dit alles gebeurt op ons stadskantoor met uitzicht over de stad waar jij voor werkt. Onderstaand vind je ons aanbod: Dit is handig om te weten Enthousiast geworden om als Administratief Ondersteuner Bureau Zelfstandigen aan de slag te gaan voor de gemeente Utrecht, solliciteer dan direct maar uiterlijk op 13 mei 2024. Na de sluitingsdatum laten we je zo snel mogelijk weten of we je uitnodigen voor een kennismaking. Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met , , via . Maak een bel afspraak via Whatsapp. Heb je inhoudelijke vragen over de vacature? Neem dan contact op met Rhimou Tahtah, teamleider Bureau Zelfstandigen, via Acquisitie Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Met deze vacature werven wij zelf onze nieuwe collega. Commerciële telefoontjes van bemiddelingsbureaus hebben daarom geen zin. Klik hier om in te schrijven in ons Marktplein inhuur voor onze inhuuropdrachten. Heb je vragen? Neem dan contact op met
onbekend
Functietitel | Administratief Ondersteuner |
Indicatie salaris (min – max] | 2404 – 3481 |
Opleidingsniveau | MBO |
Aantal uren (min – max) | 1 – 40 |
Contactgegevens | onbekend , onbekend onbekend |
Type contract | Freelance |
Branche | Overheid/Non-profit |
Locatie | Utrecht, Utrecht,Nederland |
Soliciteer direct | https://www.werkenbijutrecht.nl/vacature/administratief-ondersteuner-bureau-zelfstandigen-1077002/ |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuitleek.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Leek en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.