Op locatie op ons kantoor in Zijdewind Verwerken van volledig digitale administraties Proactief contact met je eigen klanten Indienen/voorbereiden van verschillende belastingaangiften Opstellen/voorbereiden van jaarwerk Dit ga je doen: Wil je graag bijdragen aan het ondernemen met gemoedsrust voor onze klanten en ze helpen met het verkrijgen van inzicht in financiën? En beschik jij net als wij over dezelfde West-Friese nuchterheid? Dan ben jij een mooie aanvulling op ons team in de rol waarbij jij verantwoordelijk bent voor het verwerken van financiële administratie en vraagstukken. Als groeiende organisatie zijn we op zoek naar een administratief medewerker, eventueel in combinatie met salarisadministratie of assistent accountant. Als administratief medewerker houd jij je bezig met het inrichten en verwerken van financiële administraties, opstellen van aangiftes omzetbelasting en het optimaliseren en automatiseren van financiële processen. Dit vormt de basis voor de actuele financiële overzichten en het opstellen van jaarrekeningen en fiscale aangiftes. Motivatie en leergierigheid Minimaal een (bijna) afgeronde relevante opleiding Affiniteit met automatisering Klantvriendelijkheid en communicatief vaardig Een zorgvuldige manier van werken Ervaring met administratieve dienstverlening is een pré Dit bieden wij jou: Minimaal 24 uur per week Flexibele indeling van je werkdagen Inrichting van een werkplek in ons mooie kantoor en een thuiswerkplek Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei Werken in een ervaren team van specialisten met innovatieve automatiseringstools Diversiteit aan klanten met laagdrempelig klantcontact Marktconform salaris Jouw profiel: Motivatie en leergierigheid Minimaal een (bijna) afgeronde relevante opleiding Affiniteit met automatisering Klantvriendelijkheid en communicatief vaardig Een zorgvuldige manier van werken Ervaring met administratieve dienstverlening is een pré Dit bieden wij jou: Minimaal 24 uur per week Flexibele indeling van je werkdagen Inrichting van een werkplek in ons mooie kantoor en een thuiswerkplek Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei Werken in een ervaren team van specialisten met innovatieve automatiseringstools Diversiteit aan klanten met laagdrempelig klantcontact Motivatie en leergierigheid Minimaal een (bijna) afgeronde relevante opleiding Affiniteit met automatisering Klantvriendelijkheid en communicatief vaardig Een zorgvuldige manier van werken Ervaring met administratieve dienstverlening is een pré Dit bieden wij jou: Minimaal 24 uur per week Flexibele indeling van je werkdagen Inrichting van een werkplek in ons mooie kantoor en een thuiswerkplek Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei Werken in een ervaren team van specialisten met innovatieve automatiseringstools Diversiteit aan klanten met laagdrempelig klantcontact 16-40 uur per week Op locatie op ons kantoor in Zijdewind Proactief contact met je eigen klanten Klanten in diverse sectoren Dit ga je doen: Ben jij iemand die toe is aan een nieuwe uitdaging op het gebied van salarisadministratie? En beschik jij, net als wij, over West-Friese nuchterheid? Dan pas jij heel goed binnen ons team in de rol waarbij jij verantwoordelijk bent voor het soepel verlopen van de loonadministratie voor diverse bedrijven. Als groeiende organisatie zijn we op zoek naar een zelfstandige en ervaren salarisadministrateur om ons team te versterken. Als salarisadministrateur draag je de verantwoordelijkheid voor het beheer van het klantenbestand, inclusief alle bijbehorende taken, zoals het beheren en verwerken van salarisgerelateerde gegevens en betalingen. Je begeleidt cliënten op alle aspecten van salarisadministratie en geeft adviezen over optimalisatie en automatisering. Motivatie en leergierigheid Affiniteit met automatisering Minimaal een mbo-diploma of praktijkdiploma loonadministratie Klantvriendelijkheid en communicatief vaardig Een zorgvuldige manier van werken Verstand van Nmbrs is een pré Dit bieden wij jou: 16-40 uur per week Flexibele indeling van je werkdagen Inrichting van een werkplek in ons mooie kantoor en een thuiswerkplek Groot klantenbestand met veel klantcontact Werken in een ervaren team van specialisten met innovatieve automatiseringstools Motivatie en leergierigheid Affiniteit met automatisering Minimaal een mbo-diploma of praktijkdiploma loonadministratie Klantvriendelijkheid en communicatief vaardig Een zorgvuldige manier van werken Verstand van Nmbrs is een pré Dit bieden wij jou: 16-40 uur per week Flexibele indeling van je werkdagen Inrichting van een werkplek in ons mooie kantoor en een thuiswerkplek Groot klantenbestand met veel klantcontact Werken in een ervaren team van specialisten met innovatieve automatiseringstools Motivatie en leergierigheid Affiniteit met automatisering Minimaal een mbo-diploma of praktijkdiploma loonadministratie Klantvriendelijkheid en communicatief vaardig Een zorgvuldige manier van werken Verstand van Nmbrs is een pré Dit bieden wij jou: 16-40 uur per week Flexibele indeling van je werkdagen Inrichting van een werkplek in ons mooie kantoor en een thuiswerkplek Groot klantenbestand met veel klantcontact Werken in een ervaren team van specialisten met innovatieve automatiseringstools
onbekend
Functietitel | Administratief Medewerker |
Indicatie salaris (min – max] | onbekend – onbekend |
Opleidingsniveau | MBO |
Aantal uren (min – max) | 16 – 40 |
Contactgegevens | onbekend , onbekend onbekend |
Type contract | Vast |
Branche | Overig |
Locatie | Zijdewind, Noord-Holland,Nederland |
Soliciteer direct | https://www.zijdewind.nl/werken-bij |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuitleek.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Leek en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.